Hello There, Guest! Login - Register - Lost password?
patrongame

[Güncel] Pubg Gelişmiş Logitech No Recoil, Silah Sekmeme Makrosu



  • 0 Vote(s) - 0 Average
New Reply



Néutral
Administrator
haxlife-avatar
*****
Administrator
Posts: 69 Threads: 10 Joined: 24-01-2017 Reputation: 0

Offline
#1
[Güncel] Pubg Gelişmiş Logitech No Recoil, Silah Sekmeme Makrosu
12-02-2018, Saat: 14:54

Konuda belirtilen Logitech'e ait olan tüm mouse'larda makromuz çalışmaktadır ve isabet oranı gayet iyidir. Her silahta mükemmel bir şekilde güvenle sekmeden tarayabilir ve oyun kazanabilirsiniz. Silahlarınız artık eskisinden daha iyi, oyun beceriniz 5 kat etkili olacak. Bu makroda No Recoil, No Spread, No Sway özellikleri mevcuttur ve hiç çekinmeden kullanabilirsiniz.
Ban Riski Bulunmamaktadır, Logitech Mouse'a ait bir özelliktir. Hiç sorun çıkmayacaktır.

Logitech Mouse Makroları Nasıl Kullanılır?

  1. Logitech Mouse programını internetten indirin.
  2. Kurulumu yapın, uygulamayı başlatın.
  3. Otomatik Oyun algılama seçeneğine tıklayın.
  4. Mavi renkli olan özelleştir adlı düğmeye tıklayın.
  5. Yeni profil oluştura basıp, profil oluşturun.
  6. Üst kısımda çıkan Pubg sembolüne sağ tıklayın. Üst kısımda yok ise sol tarafta bulunan Oyunları Tara butonuna tıklayın ve aşağıdaki örnek resimdeki gibi sağ tıklayıp scripting'e basın Türkçe'si ise komut dosyası yazma olarak görülür.



  7. Konunun en altında verilen kodları yapıştırın

Ateş Tuşu ve Mod Değiştirme Ayarları
  • Oyun içerisinde sol tuş ile ateşlemeyi iptal etmeniz gerekmektedir. Pause Key'ini kullanmanız gerekir
  • No recoil durdurma ve mod değiştirme için Caps Lock tuşunu kullanmanız gerekir.
  • Tüm silahlar tekli mod dahil olmak üzere tarayacaktır.
  • Alttaki resim anlamanıza yardımcı olacaktır.


Macro Durdurma Ayarlaması
  • Macro Durdurma tuşu dosyalardan ayarlanabilinir ve ayarladığınız tuşa bastığınızda macro durur.
  • Logitech Oyuncu Klavyesi kullananlar "lalt", "ralt", "alt" "lshift", "rshift", "shift" "lctrl", "rctrl", "ctrl"  tuşlarından bir tanesini seçsinler.
  • Varsayılan durdurma tuşu "lshift" tir.


Hassasiyet Ayarlarının Yapılması
Alttaki resmin aynısını yaparsanız daha verimli çalışır.



Makro Atanması ve Kullanımı
Mouse'un istediğiniz tuşuna atayın:
  • 1. Mod: M416- Scarl - UMP9 Makrolarını içermektedir.
  • 2. Mod: Sadece redhot ve holo ile sorunsuz çalışmaktadır. M16 için çok iyidir
  • 3. Mod: AKM, Mini14, SKS silahları için sorunsuz çalışmaktadır ve dilediğiniz yeri vurmanızı sağlar

Makro Kodumuz
Code:
--------------------------------------------------------------------------
----------------        Basic Variable       -----------------------------
----------------         Do not edit                 ---------------------
--------------------------------------------------------------------------
local current_weapon = "none"

--------------------------------------------------------------------------
----------------        Basic Setting       ------------------------------
--------------------------------------------------------------------------

---- key bind ----

local ump9_key = 8
local akm_key = nil
local m16a4_key = 5
local m416_key = nil
local scarl_key = nil
local uzi_key = nil

local set_off_key = 6


---- fire key ----

local fire_key = "Pause"
local mode_switch_key = "capslock"


---- ignore key ----
---- can use "lalt", "ralt", "alt"  "lshift", "rshift", "shift"  "lctrl", "rctrl", "ctrl"

local ignore_key = "lshift"

--- Sensitivity in Game
--- default is 50.0

local target_sensitivity = 50
local scope_sensitivity = 50
local scope4x_sensitivity = 50

---- Obfs setting
---- Two firing time intervals = weapon_speed * interval_ratio * ( 1 + random_seed * ( 0 ~ 1))
local weapon_speed_mode = false
-- local obfs_mode = false
local obfs_mode = true
local interval_ratio = 0.75
local random_seed = 1

--------------------------------------------------------------------------
----------------        Recoil Table        ------------------------------
---------------- You can fix the value here ------------------------------
--------------------------------------------------------------------------

local recoil_table = {}

recoil_table["ump9"] = {
    basic={18,19,18,19,18,19,19,21,23,24,23,24,23,24,23,24,23,24,23,24,23,24,24,25,24,25,24,25,24,25,24,25,25,26,25,26,25,26,25,26,25,26,25,26,25,26},
    quadruple={83.3,83.3,83.3,83.3,83.3,83.3,83.3,116.7,116.7,116.7,116.7,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3},
    speed = 92
}

recoil_table["akm"] = {
    basic={23.7,23.7,23.7,23.7,23.7,23.7,23.7,23.7,23.7,23.7,23.7,28,28,28,28,29.7,29.7,29.7,29.7,29.7,29.7,29.7,29.7,29.7,29.7,29.7,29.7,29.7,29.7,29.7,29.7,29.7,29.7,29.7,29.7,29.7,29.7,29.7,29.7,29.7},
    quadruple={66.7,66.7,66.7,66.7,66.7,66.7,66.7,66.7,66.7,66.7,66.7,123.3,123.3,123.3,123.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3,93.3},
    speed = 100
}

recoil_table["m16a4"] = {
    basic={25,25,25,29,33,33,32,33,32,32,30,30,30,30,30,30,30,30,30,30,30,30,30,30,30,30,30,30,30,30,30,30,30,30,30,30,30,30,30,30,30},
    quadruple={86.7,86.7,86.7,86.7,86.7,86.7,86.7,150,150,150,150,120,120,120,120,120,120,120,120,120,120,120,120,120,120,120,120,120,120,120,120,120,120,120,120,120,120,120,120,120},
    speed = 75
}

recoil_table["m416"] = {
    basic={21,21,21,21,21,21,21,21,21,23,23,24,23,24,25,25,26,27,27,32,31,31,31,31,31,31,31,32,32,32,35,35,35,35,35,35,35,35,35,35,35},
    quadruple={86.7,86.7,86.7,86.7,86.7,86.7,86.7,150,150,150,150,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7},
    speed = 86
}

recoil_table["scarl"] = {
    basic={20,21,22,21,22,22,23,22,23,23,24,24,25,25,25,25,26,27,28,29,30,32,34,34,35,34,35,34,35,34,35,34,34,34,34,34,35,35,35,35,35,35,35,35,35,35},
    quadruple={86.7,86.7,86.7,86.7,86.7,86.7,86.7,150,150,150,150,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7,96.7},
    speed = 96
}

recoil_table["uzi"] = {
    basic={16,17,18,20,21,22,23,24,25,26,28,30,32,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34,34},
    quadruple={13.3,13.3,13.3,13.3,13.3,21.7,21.7,21.7,21.7,21.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7,46.7},
    speed = 48
}

recoil_table["none"] = {
    basic={0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0},
    quadruple={0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0},
    speed = 60
}


--------------------------------------------------------------------------
----------------          Function          ------------------------------
--------------------------------------------------------------------------


function convert_sens(unconvertedSens)
    return 0.002 * math.pow(10, unconvertedSens / 50)
end

function calc_sens_scale(sensitivity)
    return convert_sens(sensitivity)/convert_sens(50)
end

local target_scale = calc_sens_scale(target_sensitivity)
local scope_scale = calc_sens_scale(scope_sensitivity)
local scope4x_scale = calc_sens_scale(scope4x_sensitivity)

function recoil_mode()
    if IsKeyLockOn(mode_switch_key) then
        return "quadruple";
    else
        return "basic";
    end
end


function recoil_value(_weapon,_duration)
    local _mode = recoil_mode()
    local step = (math.floor(_duration/100)) + 1
    if step > 40 then
        step = 40
    end
    local weapon_recoil = recoil_table[_weapon][_mode][step]
    -- OutputLogMessage("weapon_recoil = %s\n", weapon_recoil)
    
    local weapon_speed = 30
    if weapon_speed_mode then
        weapon_speed = recoil_table[_weapon]["speed"]
    end
    -- OutputLogMessage("weapon_speed = %s\n", weapon_speed)

    local weapon_intervals = weapon_speed
    if obfs_mode then

        local coefficient = interval_ratio * ( 1 + random_seed * math.random())
        weapon_intervals = math.floor(coefficient  * weapon_speed)
    end
    -- OutputLogMessage("weapon_intervals = %s\n", weapon_intervals)

    recoil_recovery = weapon_recoil * weapon_intervals / 100
    
    -- issues/3
    if IsMouseButtonPressed(2) then
        recoil_recovery = recoil_recovery / target_scale
    elseif recoil_mode() == "basic" then
        recoil_recovery = recoil_recovery / scope_scale
    elseif recoil_mode() == "quadruple" then
        recoil_recovery= recoil_recovery / scope4x_scale
    end

    return weapon_intervals,recoil_recovery
end


--------------------------------------------------------------------------
----------------          OnEvent          ------------------------------
--------------------------------------------------------------------------


function OnEvent(event, arg)
    OutputLogMessage("event = %s, arg = %d\n", event, arg)
    if (event == "PROFILE_ACTIVATED") then
        EnablePrimaryMouseButtonEvents(true)
    elseif event == "PROFILE_DEACTIVATED" then
        current_weapon = "none"
        shoot_duration = 0.0
        ReleaseKey(fire_key)
        ReleaseMouseButton(1)
    end

    if (event == "MOUSE_BUTTON_PRESSED" and arg == set_off_key) then
        current_weapon = "none"
    elseif (event == "MOUSE_BUTTON_PRESSED" and arg == akm_key) then
        current_weapon = "akm"
    elseif (event == "MOUSE_BUTTON_PRESSED" and arg == m16a4_key) then
        current_weapon = "m16a4"
    elseif (event == "MOUSE_BUTTON_PRESSED" and arg == m416_key) then
        current_weapon = "m416"
    elseif (event == "MOUSE_BUTTON_PRESSED" and arg == ump9_key) then
        current_weapon = "ump9"
    elseif (event == "MOUSE_BUTTON_PRESSED" and arg == uzi_key) then
        current_weapon = "uzi"
    elseif (event == "MOUSE_BUTTON_PRESSED" and arg == scarl_key) then
        current_weapon = "scarl"
    elseif (event == "MOUSE_BUTTON_PRESSED" and arg == 1) then
        -- button 1 : Shoot
        if ((current_weapon == "none") or IsModifierPressed(ignore_key)) then
            PressKey(fire_key)
            repeat
                Sleep(30)
            until not IsMouseButtonPressed(1)
            ReleaseKey(fire_key)
        else
            local shoot_duration = 0.0
            repeat
                local intervals,recovery = recoil_value(current_weapon,shoot_duration)
                PressAndReleaseKey(fire_key)
                MoveMouseRelative(0, recovery )
                Sleep(intervals)
                shoot_duration = shoot_duration + intervals
            until not IsMouseButtonPressed(1)
        end
    elseif (event == "MOUSE_BUTTON_RELEASED" and arg == 1) then
        ReleaseKey(fire_key)
    end

end

Destek Almak için Bizimle İletişime Geçebileceğiniz Adresler
Discord Adresi:
https://discord.gg/YhNGuGw

Skype Adresi:
haxlifeforum@gmail.com

Mail Adresi:
haxlifeforum@gmail.com
This post has been rated 1 times. View all
1 Smile
This post was last modified: 12-02-2018, Saat: 14:56 by Néutral.

patrongame


New Reply


Please note that new posts in this forum must be approved by a moderator before becoming visible.
Quick Reply
Username:
Image Verification
Image Verification
Please enter the text contained within the image into the text box below it. This process is used to prevent automated spam bots.

Forum Jump:


Possibly Related Threads...
Thread / Author Replies / Views Last Post
0 Replies 138 Views
Last Post by Néutral
17-02-2018, Saat: 14:55
1 Replies 619 Views
Last Post by AdaminDibisiniz
06-02-2018, Saat: 19:13
0 Replies 559 Views
Last Post by Néutral
31-01-2018, Saat: 04:06
0 Replies 642 Views
Last Post by Néutral
25-01-2018, Saat: 18:40

Users browsing this thread:1 Guest(s)